2016-02-09_1455020278_58959_raport_agencje_interaktywne_2016

Ranking Agencji Interaktywnych 2016. Kto zarobił najwięcej?

Interaktywnie.com po raz szósty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych, które w większości nie ograniczają się już do digitalu – przynajmniej w teorii. Zacieranie granicy światów online i offline co prawda obserwujemy od dawna, ale jeszcze rok temu modne hasło 360 stopni, służyło jedynie przyciągnięciu nowych klientów, którzy na internet wydają coraz więcej i chętniej. Ekspertów pytamy o to, jak jest teraz, a także, czy współpraca na linii klient-agencja, na którą tak często narzekają obie strony, choć trochę się poprawiła. Pełny dostęp do artykułu dostępny jest dopiero po rejestracji ! Rejestracja w naszym serwisie jest darmowa i motywuje nas do cięższej pracy ! Będziemy bardzo wdzięczni jeśli poświecicie nam chwilkę tak jak My dla Was każdego dnia !

Kuba Kramkowski

Zostaw komentarz